Hoe exporteer ik mijn Outlook emails naar Microsoft Excel?
Kijkt u ernaar uit om uw Outlook-emails naar Microsoft Excel te exporteren? Dan kunt u dit hier eenvoudig doen door slechts een paar stappen te volgen. Als u echter met andere Outlook-problemen wordt geconfronteerd of als u een aantal vragen heeft, kunt u op elk gewenst moment het Outlook-klantenservicenummer bellen. En de zeer bekwame en toegewijde experts zullen u begeleiden met de beste en betrouwbare oplossingen. En u zult zeker geen spijt krijgen van uw beslissing, want het team zal u niet teleurstellen met hun service.
Volg de onderstaande stappen volgens de instructies om het gewenste resultaat te krijgen:
- U moet allereerst naar ‘Bestand’ gaan en vervolgens de optie ‘Openen
en exporteren’ selecteren. En als het een Outlook 2010-versie is, moet u ‘Bestand> Openen’ selecteren
- U moet nu de ‘Import / Export’ opties kiezen.
- En dan moet u ook de optie ‘Exporteren naar een bestand’ kiezen en ook de knop ‘Volgende’ selecteren.
- Daarna moet u ‘Microsoft Excel of de door komma's gescheiden waarden’
kiezen en vervolgens
moet u Volgende selecteren.
- U moet dan de e-mailmap kiezen waaruit u berichten wilt exporteren en opnieuw de knop Volgende selecteren.
- Nadat u dit heeft gedaan, moet u naar de map bladeren waarin u de
geëxporteerde e-mails wilt opslaan.
- En als dat is gebeurd, moet u een naam invoeren voor het geëxporteerde bestand en vervolgens ook de knop OK selecteren.
- Je zou ook de volgende knop moeten selecteren en dan ook de ‘Voltooien’ knop.
- Nadat u klaar bent met het voltooien van het proces, zou u over het nieuwe
Excel-bestand moeten beschikken om aan te werken.
Als u klaar bent met het doorlopen van de gegeven stappen, zou u goed aan de slag moeten zijn en we hopen dat de stappen nuttig waren om de vereiste stappen te voltooien. Maar als u een probleem tegenkomt, moet u onmiddellijk contact opnemen met het Outlook Klantenservice telefoonnummer. En de technici staan klaar om u binnen de kortste keren te helpen.
Comments
Post a Comment