Hoe exporteer ik mijn Outlook emails naar Microsoft Excel?

Kijkt u ernaar uit om uw Outlook-emails naar Microsoft Excel te exporteren? Dan kunt u dit hier eenvoudig doen door slechts een paar stappen te volgen. Als u echter met andere Outlook-problemen wordt geconfronteerd of als u een aantal vragen heeft, kunt u op elk gewenst moment het Outlook-klantenservicenummer bellen. En de zeer bekwame en toegewijde experts zullen u begeleiden met de beste en betrouwbare oplossingen. En u zult zeker geen spijt krijgen van uw beslissing, want het team zal u niet teleurstellen met hun service.

Outlook telefoonnummer | Bellen Outlook Belgie

Volg de onderstaande stappen volgens de instructies om het gewenste resultaat te krijgen:

  • U moet allereerst naar ‘Bestand’ gaan en vervolgens de optie ‘Openen en exporteren’ selecteren. En als het een Outlook 2010-versie is, moet u ‘Bestand> Openen’ selecteren
  • U moet nu de ‘Import / Export’ opties kiezen.
  • En dan moet u ook de optie ‘Exporteren naar een bestand’ kiezen en ook de knop ‘Volgende’ selecteren.
  • Daarna moet u ‘Microsoft Excel of de door komma's gescheiden waarden’ kiezen en vervolgens moet u Volgende selecteren.
  • U moet dan de e-mailmap kiezen waaruit u berichten wilt exporteren en opnieuw de knop Volgende selecteren.
  • Nadat u dit heeft gedaan, moet u naar de map bladeren waarin u de geëxporteerde e-mails wilt opslaan.
  • En als dat is gebeurd, moet u een naam invoeren voor het geëxporteerde bestand en vervolgens ook de knop OK selecteren.
  • Je zou ook de volgende knop moeten selecteren en dan ook de ‘Voltooien’ knop.
  • Nadat u klaar bent met het voltooien van het proces, zou u over het nieuwe Excel-bestand moeten beschikken om aan te werken.

Als u klaar bent met het doorlopen van de gegeven stappen, zou u goed aan de slag moeten zijn en we hopen dat de stappen nuttig waren om de vereiste stappen te voltooien. Maar als u een probleem tegenkomt, moet u onmiddellijk contact opnemen met het Outlook Klantenservice telefoonnummer. En de technici staan ​​klaar om u binnen de kortste keren te helpen.

Comments

Popular posts from this blog

Hoe een Outlook emailmap maken en ordenen?

Hoe importeer ik mijn contacten naar mijn Outlook account?

Hoe maak ik mappen aan in mijn Outlook account?